Lisa 50.00 € eest tooteid ja saa tasuta kohaletoomine
  • Laeme tulemusi
    Ostukorvis ei ole tooteid

Miele


Ajalugu

Rohkem kui 100 aasta jooksul on ettevõtte arengut kujundanud kaks perekonda – Miele ja Zinkann.
Omades vaid nelja treipinki ja üht puurmasinat, panid insener Carl Miele ja ärimees Reinhard Zinkann 1899. aastal Herzebrockis aluse koorelahuteid tootvale ettevõttele. Nende juhtpõhimõttest saab ärifilosoofia: “Immer besser”.

Filosoofia

Miele pakub tooteid, mis panevad paika standardid vastupidavuse, toimivuse, kasutusmugavuse, energiatõhususe, disaini ja teeninduse vallas. See on kooskõlas ettevõtte juhtpõhimõttega “Immer besser”, mille asutajad Carl Miele ja Reinhard Zinkann trükkisid oma esimestele masinatele ja mis Mielet tänapäevani iseloomustab.

Ettevõtte keskendub eranditult Miele kaubamärgi arendusele ja selle positsiooni säilitamisele kvaliteettoodete turusegmendis. Miele tugineb pikaajalisele ennetavale mõttetööle ja kavandamisele, väärtuste ja eesmärkide järjepidevusele, headele suhetele klientide ja tarnijatega ning töötajate vajadustele suunatud äri- ja juhtimiskultuurile.

Säästlikkus

Säästlikkuse mõiste on põimunud Miele väärtustesse ja traditsioonidesse ning see on pikaajalise ettevõtlusedukuse kõigutamatu alustala. Miele on säästlikkuse ees võitleva ÜRO organisatsiooni Global Compact liige ja mitmekesisuse harta lepinguosalisena avaldab ta iga kahe aasta järel säästlikkust käsitleva aruande.

Head põhjused Miele kasuks otsustamiseks

Alates asutamisest 1899. aastal järgib Miele oma kaubamärgi lubadust „Immer besser“. Mõeldud on: teeme kõik selleks, et olla „Immer besser“ kui kõik teised pakkujad ja saada „Immer besser“, kui me juba oleme. Meie klientide jaoks tähendab see rahustavat veendumust, et nad on Mielega hea otsuse teinud – tõenäoliselt kogu eluks.

  1. Miele kvaliteet

    Enam kui 100 aastat kehtib tõde: Mielet võite usaldada, meie seadmed ei jäta teid hätta. Valdkonna ainsa tootjana katsetame tooteid, nt pesumasinaid, kuivateid, nõudepesumasinaid ja küpsetusahjusid kuni 20-aastase tööea suhtes. Ükskord Miele, alati Miele: Miele kliendid kogu maailmas jäävad Mielele truuks ja soovitavad Mielet ka teistele. Lubame teile ka tulevikuks: kvaliteedis ja vastupidavuses ei tee me mingeid kompromisse.

  2. Miele tehnika

    Miele tagab suurepärased tulemused minimaalse energiakuluga. See kehtib nii teie pesu, põrandate ja nõude hügieenilise ja õrna hoolduse kui ka mitmekesiste naudinguelamuste kohta keetmisel ja küpsetamisel. Selle eest hoolitsevad paljud uuenduslikud tehnilised omadused, mis on olemas vaid Mielel. Tõenduseks on nimekaimatel tootetestidel saavutatud loendamatud esikohad kõikjal maailmas.

  3. Miele mugavus

    Olgu klassikalise pöördlülitiga, tundliku anduriga või kõrglahutusega puuteekraaniga nagu teie nutitelefonilgi: Miele käsitsemine on lihtne ja lõbus. Lisaks on olemas näiteks köögi või pesupesemise jaoks palju mugavaid ja usaldusväärseid „õnnestumise garantiiga“ automaatprogramme – pöörates palju tähelepanu ka detailidele. Mielega muudate oma elu ilusamaks…

  4. Miele disain

    Miele pooldab selgeid vorme ja ajatut elegantsi. Mitte kusagilt mujalt ei leia te oma integreeritavate köögiseadmete jaoks sama mitmekesist valikut kindlatest disainijoontest ja värviskaaladest, et kujundada kõige erinevamaid sisustusstiile ja köögimööbli esipaneele. Seadmed on disaini poolest üksteisega suurima hoolega sobitatud. Ükskõik kuidas te oma köögi sisustate: Miele sobib teile ideaalselt.

  5. Miele kaubamärk

    Paljudes maades on Miele valdkonna ihaldatuim kaubamärk. Saksamaa turul valiti Miele 2013. a kõigis valdkondades isegi kõigi aegade parimaks toote kaubamärgiks („best brand ever“). Selline kaubamärk ütleb nii mõndagi tema kasutaja kohta: Miele kliendid esitavad kõrgeid nõudmisi oma kodumasinate töövõimsusele, mugavusele, disainile ja keskkonnaohutusele. See, kes ostab Mielet, näitab kvaliteediteadlikkust ja stiili.

Marielle

13 postitust

KAFO hunt kriimsilm, teeb ära kõik mis vaja teha! Lisaks leiab alati aega kohvipausideks, et nautida maitsvaid cappuccinosid.

Me teame hea kohvi saladust ning tahame seda kõigiga jagada. Parima kohvi nimel!