Keegi ei oska tuleviku ette ennustada. Aga maitseb see igatahes hästi - seda on tunda iga tassi kohviga Nivona 9. seeria automaadist.
– Eriti suur 5“ puuteekraan, uus juhtimispõhimõte tagab parema kasutusmugavuse
– Eriti vaikne jahvatussüsteem, millesarnast seni kohviautomaatidel nähtud ei ole
– OneTouch Spumatore Duo kahe tassi cappuccino samaaegseks valmistamiseks kasutades puutetundliku ekraani
– Aroma Balance System: 3 aroomiprofiili maksimaalseks aroomiks ja täpseks ekstraheerimiseks
– MINU KOHV kuni 9 kohviretsepti, Cappuccino Connaisseur
– Kõigi retseptide programmeerimine
– Integreeritud Bluetooth ühendus rakenduse kasutamiseks
– 2,2L veepaak, eriti suur ubade mahuti (270 gr)
– Veeanuma valgustus kaheksas värvitoonis
– Eemaldatav tõmbekamber lihtsaks ja hügieeniliseks puhastuseks
– Kohvi temperatuuri saab MCS-ventiili abiga valida 4 taseme vahel
– Kahevärviline tassivalgustus eriti esteetiliseks väljanägemiseks
– 5 astet kohvi kanguse reguleerimiseks
– Kuuma vee temperatuuri saab valida nelja taseme vahe
– Kuni 14 cm reguleeritava kõrgusega kohvitila, automaatne veetaseme ja kohviubade jälgimine
– Reguleeritav jahvatusaste, piimvavooliku hoidik, aroomi kaitse kaas, ekstra kohvipuru sahtel
– Kerge tagaratastega liigutada
– Aromatica System Pumba rõhk on 15 bari
Kaasas on Nivona CLARIS veefilter, puhastustabletid, piimavoolik, mõõtelusikas ja Nivona piimaanum 1L
Alguses oli NIVONA idee. NIVONA asutajad Peter Wildner, Thomas Meier ja Hans Errmann töötasid koos tuntud majapidamistoodete ettevõttes Nurembergis ja olid pettunud. Väga häid täisautomaatseid kohvimasinaid tehti sel ajal ainult Itaalia ja Šveitsi firmades. Kolmekesi tahtsid nad seda muuta.
Umbes aasta peale ettevalmistavaid töid realiseerisid nad oma idee ja asutasid NIVONA 2005. aastal. Alternatiiv kõigile teistele kohvimasinatele oli sündinud: suurepärased esimese-klassi masinad laitmatu kvaliteediga ja õiglase hinnaga. Pikaealisus ja elegantne disain pluss kerge käsitsemine ja puhastamine. Nad valisid täpselt iga komponendi ja arendasid ja parandasid seda uuesti ja uuesti, kuni said valmis oma esimese kollektsiooni.
NIVONA oli ainulaadne algusest peale, järjekindlalt kõrge kvaliteediga tooted, pühendumus spetsialiseeritud müügikohtades, kõrgelt hinnatud kiire kliendisõbralik teenindus ja suhtlus.
Punast värvi pakendid on kohviarmastajate tähelepanu algusest peale köitnud. Puhas kirg kohvi vastu: innovatiivne, üllatav, sensuaalne, värske.
NIVONA logo, bränd, kvaliteet värvi-ja kujulahendus on järjekindlalt paranenud. Kohvientusiastide grupp Nürembergist on viimaste aastate jooksul kasvanud 24 inimese võrra. Kõik nad armastavad kohvi ja arendavad välja uusi tooteid ja kohvikultuuri päevast päeva.