Mattmust on uus trend. Pole vahet, kas tegemist on autode, küünevärvi või prilliraamidega. Trenditeadlikule kohvijoojale pakub NIVONA viimasepeal mudelit just selles moodsas värvis.
– Aroma Balance System kolme Aroma profiiliga
– Sisseehitatud Bluetooth appi kasutamiseks
– Lihtne käsitsi kasutatav Spumatore piimavahustaja
– TFT värviekraan
– 3D vormis valmistatud esipaneel: silver line
– MY COFFEE: kuni 1 programmeeritavat kohviretsepti
– Matt must korpus ja kroomitud viimistlus
– Eriti suur veemahuti (2,2 l)
– Väga madal müratase, karastatud terasest kooniline veski
– Eemaldatav tõmbekamber hügieeniliseks puhastuseks
– 3 astet kohvi temperatuuri reguleerimiseks
– 5 astet kohvi tugevuse reguleerimiseks
– Kuum vesi (3-temperatuuritasemega) tee valmistamiseks
– Kohviubade konteiner (u. 250g)
– ECO režiim, 0 W energiasäästu lüliti
– Kergesti puhastatav Spumatore piimavahustaja
– Hügieenilised hooldusprogrammid puhastamiseks, katlakivi eemaldamiseks ja loputuseks ühe nupuvajutusega
– Kuni 14 cm reguleeritava kõrgusega kohvitila
– Reguleeritav jahvatusaste
– Tassisoojendi
– Ekstra kohvipuru sahtel
– Aroomi kaitse kaas
– Aromatica System Pumba rõhk on 15 bari
– Kaasas on Nivona CLARIS veefilter, puhastustabletid, piimavoolik ja mõõtelusikas
Alguses oli NIVONA idee. NIVONA asutajad Peter Wildner, Thomas Meier ja Hans Errmann töötasid koos tuntud majapidamistoodete ettevõttes Nurembergis ja olid pettunud. Väga häid täisautomaatseid kohvimasinaid tehti sel ajal ainult Itaalia ja Šveitsi firmades. Kolmekesi tahtsid nad seda muuta.
Umbes aasta peale ettevalmistavaid töid realiseerisid nad oma idee ja asutasid NIVONA 2005. aastal. Alternatiiv kõigile teistele kohvimasinatele oli sündinud: suurepärased esimese-klassi masinad laitmatu kvaliteediga ja õiglase hinnaga. Pikaealisus ja elegantne disain pluss kerge käsitsemine ja puhastamine. Nad valisid täpselt iga komponendi ja arendasid ja parandasid seda uuesti ja uuesti, kuni said valmis oma esimese kollektsiooni.
NIVONA oli ainulaadne algusest peale, järjekindlalt kõrge kvaliteediga tooted, pühendumus spetsialiseeritud müügikohtades, kõrgelt hinnatud kiire kliendisõbralik teenindus ja suhtlus.
Punast värvi pakendid on kohviarmastajate tähelepanu algusest peale köitnud. Puhas kirg kohvi vastu: innovatiivne, üllatav, sensuaalne, värske.
NIVONA logo, bränd, kvaliteet värvi-ja kujulahendus on järjekindlalt paranenud. Kohvientusiastide grupp Nürembergist on viimaste aastate jooksul kasvanud 24 inimese võrra. Kõik nad armastavad kohvi ja arendavad välja uusi tooteid ja kohvikultuuri päevast päeva.