Lisa 50.00 € eest tooteid ja saa tasuta kohaletoomine
  • Laeme tulemusi
    Ostukorvis ei ole tooteid

Blendtec


Kas oled näinud mõnda Blendtec’i videot „Will It Blend?* Mida seal segistati? I-Pad-i? Golfipalle? Telekapulte?

Blendtec kaubamärk on mänguline, loov ja väga jõuline. Hull! ja piirideta.

Blendtec’i maailm on erinevate maitsete kokkusegamisel tekkiv rõõm ja energia, värske ideepuhang igale kulinaarile ja baariomanikule, pöörane nagu kratt.

Igal heal asjal on Looja. Blendtec’i looja on Tom Dickinson – tehnilise taibu ja ulaka mängurõõmuga geenius.

1975.a. puhastas Dickinson tolmuimejaga põrandalt küpsetamise käigus pudenenud nisujahu. Vaadates imetillukesi osakesi, mille koristamiseks vajas ta võimsat tolmuimejat, läks mõte tööle, et mis oleks, kui – samavõimas mootor mahuks väiksemasse formaati?

Alustuseks pani Dickinson kokku veski, mis jahvatas nisu arhailisel kivi-käsiveski põhimõttel, aga materjalina kasutas ta uuele ajastule kohaselt roostevaba metalli. See oli hakatus, millest kasvas välja kõik järgnev.

Kui tore oleks valmistada värsket leiba värskelt jahvatatud jahust! See tähendab, et on vaja veskit pluss tainasõtkujat. Nii-nii. Ja kui värskelt jahvatatud jahust leivatainas saab sõtkutud, siis võiks imeveski täpsel valmiduseastmel ju ise peatuda? Mõeldud, tehtud.

Nii, mis järgmiseks? Kas veski peab olema ikka ümmargune? Miks mitte kandiline?

Uued ideed muudkui tulid. Leiutaja Dickinsoni katsetused haakusid hästi saabunud smoothie-ajastuga.

Tänaseks on algusest möödas juba neli aastakümmet, aga Blendtec jätkab innukalt katsetusi ja kompanii on pidevas laienemises. Kuhu iganes maailmanurka Sa peaksid sattuma, tõenäosus imeveskitega kohtumiseks kasvab järjekindlalt – kodudes, restoranides, kohvikutes, smoothie-baarides.

Blendteci peakorter on algusest tänaseni Ameerikas, Utah osariigis Orem’is.

2013.a. juulis võitis Blendtec Innovatsiooni Kuldse Auhinna (Gold Innovation Award) Blendtec’s Signature seeria ja Stealth seeria blenderite eest.

*„Will it blend?” on Blendtec’i kuulus veebikampaania alates 2007.aastast. Kaubamärgi looja Dickinson segustab neis videotes oma konstrueeritud blenderitega äärmiselt ebatavalisi esemeid, andes üksiti humoorika soovituse kodus seda mitte mingil juhul järele proovida.

Videote idee sai alguse hetkest, kui Dickinson katsetas blenderi töökindlust püüdes valmistada kokteili elektrilampidest ja sõrgkangist!, kui teda katkestas ühe kõrvalseisja mobiiltelefoni helin. Seepeale palus Dickinson kõigi juuresolijate mobiiltelefonid panna blenderisse ja jahvatas need Blendtec’i mikseriga edukalt peeneks jahuks.

Kampaania erinevates videotes tehakse Blendtec’i mikseriga kokteile Justin Bieberi cd-dest, mobiiltelefonidest, marmorist, krediitkaartidest jne., jne. Kui segustamine on lõppenud, kallab Dickinson saadud metalli- ja plastijahu lauale ja soovitab rahulolevalt naeratades tekkinud suitsu sisse mitte hingata. Pole kahtlust, et pisut pehmemad asjad saavad neis blenderites kindlasti mikserdatud. „Yes, it blends!”

Kõikide Blendtec`i blenderitega saad tutvuda:
www.kafo.ee/pood/blenderid/

bfsupport

78 postitust

Me teame hea kohvi saladust ning tahame seda kõigiga jagada. Parima kohvi nimel!